La teva IP: 54.226.113.250

Reportatge TV LH 40 anys Institut Provençana

El dia 27 de setembre de 2017, el programa AulaLH de l'Hospitalet TV va emetre el reportatge que va elaborar sobre el nostre institut. amb motiu dels 40 anys d'activitat del centre i la graduació de la primera promoció d'alumnat del cicle de Desenvolupament d'Aplicacions Web adaptat a l'àmbit professional de la Bioinformàtica (DAW-Bioinformàtica).

Al reportatge s'inclouen entrevistes amb el José Francisco Barraguer, director de l'institut, l'Àngel Serrano, professor d'Informàtica i comunicacions del nostre institut, alumnes del nou cicle de DAW-Bioinformàtica que han acabat el cicle i estan treballant en centres de recerca de primera línia a Barcelona, així com professorat amb una llarga tradició docent a l'institut com la Neus Sabaté, del departament de Comerç i màrqueting.

Al llarg de l'entrevista, es van comentar els aspectes més rellevants de la història del nostre institut, així com les tendències previstes per al futur.

Podeu veure l'entrevista en aquest enllaç.