La teva IP: 54.226.113.250

Alumnes del Provençana arreu d'Europa

Austria, Anglaterra, Itàlia, França…. aquestes són les destinacions dels nostres alumnes per fer les pràctiques.

L'alumnat de l'Institut Provençana té l’oportunitat de realitzar les pràctiques formant part d’una beca Erasmus+ en una ciutat europea.  Aquest estiu, 4 alumnes han escollit aquesta opció i tots han acabat molt satisfets de la seva experiència.

Erasmus+-Alumnat a Europa

L’Helena, de química, i la Carolina, d’edificació, tot i no parlar l'italià, s’han entès perfectament i han gaudit i han après molt a Alessandria (Piamonte).  El Julian, de Comerç Internacional, ha estat a una petita localitat d’Àustria.  I l’Alba, de Desenvolupament d'aplicacions web perfil bioinformàtica, a Cambridge, treballant a una empresa de Bioinformàtica.

Erasmus+-Alumnat a Europa

Tots ells estan molt satisfets perquè apart de millorar molt pel que fa a idiomes, han madurat com a persones, han tingut una experiència molt enriquidora,  i ho faran valer en el seu currículum quan busquin feina.  I tot això es notava en el seu somriure i la seva satisfacció personal en tornar a casa de la beca Euramus+.