La teva IP: 54.226.113.250

Sortida al cinema a Sitges

El darrer dimarts 7 de novembre, l'alumnat de GVEC-1, COI-1 i COI-2 van realitzar una sortida a Sitges, en el marc de les activitats planificades per FOL i Anglès, on van assistir a la projecció de la pel·lícula en VOS dirigida pel cineasta britànic Ken Loach "I am Daniel Blake". Una pel·lícula que ens consciencià de les dificultats que poden tenir les persones grans per trobar feina, i que ben segur els alumnes recordaran.

Sortida cinema Sitges