La teva IP: 54.226.113.250

Tallers d'innovació per a l'alumnat

En el dia a dia en el treball predomina la rutina. Les tasques solen repetir-se jornada rere jornada i en aquest context és molt difícil innovar i que aparegui la inspiració.

Amb l'objectiu de què els alumnes prenguin consciència de la importància que en aquests dies té la innovació per a les empreses i l'entorn laboral, hem organitzat des de la coordinació de innovafp juntament amb L'Ajuntament de L'Hospitalet, el SOC i l'empresa INVINTIA uns tallers adreçats a tot l'alumnat de 2º de tots els cicles presents al centre, per fomentar l'espèrit innovador.
Innova
Aquesta activitat que té la finalitat només de prendre consciència, es complementarà amb altres al llarg del curs  tant per als alumnes com per al professorat interessat.