La teva IP: 54.226.113.250

Comerç i màrqueting

Benvinguts al de Departament de Comerç de l'Institut Provençana. Dintre d'aquest departament es troben els Cicles Formatius relacionats amb el món del comerç (tant a nivell estatal com internacional), atenció al client, gestió d'una petita empresa, aparadorisme, màrqueting, etc.

Amb la finalitat de donar a l'alumnat la millor preparació per afrontar la realitat laboral amb garanties, disposem de nombroses aules d'informàtica, així com d'un taller on l'alumnat pot aprendre a idear i crear un aparador atractiu (per a l'alumnat d'Activitats Comercials i GVEC), així com també pràctiques a l'estranger, eina encaminada a completar la formació de l'alumnat de Comerç Internacional.

Una eina de gran importància és la implantació de la Formació Professional Dual, que permet combinar formació teòrico-pràctica tan a l'institut com al centre de treball.

Informació més específica de la família de Comerç i màrqueting: https://comerc-marketing.proven.cat/

Els cicles que impartim al Provençana són:

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ D'ACTIVITATS COMERCIALS

En acabar aquest Cicle, podràs treballar en el sector del comerç, i realitzaràs pràctiques en les firmes més conegudes. Aquest Cicle es pot impartir en la  Formació dual als cicles de Comerç i màrqueting, en empreses com Desigual i Decathlon. Si vols saber-ne més clica CFGM Activitats comercials

CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR DE COMERÇ INTERNACIONAL

En aquest cicle aprendràs a organitzar, supervisar i executar operacions de comerç internacional (tant importacions com exportacions). Aquest cicle ofereix la possibilitat de realitzar intercanvis d'estudis i la Formació en centres de treball (FCT) amb empreses de França (veure Mobilitat internacional als cicles de Comerç i màrqueting). Si vols saber-ne més sobre el cicle clica CFGS de Comerç internacional.

CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR DE GESTIÓ DE VENDES I ESPAIS COMERCIALS

Un cop finalitzats els estudis d'aquest cicle, podràs gestionar operacions de compres i vendes, aprendre a distribuir productes i serveis, i organitzar i animar espais comercials. Aquest cicle es pot impartir en la  modalitat Dual, en empreses com Unilever i Leroy Merlin. Si vols saber-ne més clica CFGS Gestió de vendes i espais comercials.

OFERTA D'ESTUDIS

(cliqueu http://www.ies-provenzana.com/intraweb/index.php/els-estudis/45-familia-professional-de-comerc-i-marqueting)